.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام تبریک معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران به مناسبت آغاز سال نو
روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار مازندران با صدور پیامی فرا رسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۱ را به مردم شریف استان مازندران تبریک و تهنیت گفت.
پیام تبریک معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران به مناسبت آغاز سال نو

شمال نیوز: معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار مازندران با صدور پیامی فرا رسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۱ را به ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه مردم شریف استان مازندران تبریک و تهنیت گفت.


به گزارش شمال نیوز، متن پیام دکتر روح الله سلگی به شرح زیر می‌باشد.

مبارک‌تر شب و خرم‌ترین روز
به استقبالم آمد بخت پیروز
دهل‌زن گو دو نوبت زن بشارت
که دوشم قدر بود امروز نوروز

تقارن و تقارب بهار طبیعت و میلاد منجی عالم بشریت با ایرانی ترین روزِ سال، نوروز خدمت مردم عزیز دیار مومنین علویان تبریک عرض نموده امید است که این تلاقی، سبب برکت ایرانیان علی الخصوص مردم عزیز مازندران باشد.بهار و چرخش ایام و فصلها نشان از تبدُل و تحول عالم است. گویی نوروز اولین روز آفرینش هستی است و خورشید مهرافروز خداوند در بهار شروع به تابیدن به همه انسانها کرد.
بهار شکوفایی و رویش دوباره تماشایی طبیعت از راه رسید تا ثابت شود که نظام خلقت بر امید و تجدید حیات بنا شده و بهار مصداق آن مع العسری یسری بوده و زندگی تجلی فراز و فرودی امیدبخش است.

مازندران، زیباترین تفسیر فصل بهار در جهان هستی و آکنده از مواهب اقلیمی و تاریخی و انسانی است که اجتماع و جامعیت آنها در کمتر مناطقی از جهان دیده می شود و از این رو هرگونه ناشکوفایی و نارسایی در معیشت و رفاه مردم که در اشتغال و درآمد آنها بعنوان زیرساخت های رفاه عمومی ریشه دارد، ناسپاسی است.
مازندران علاوه بر اقلیم و طبیعت ملَوَن، تبلور هویت ایرانی و اسلامی است، کانون تشکیل و تاسیس تشیع و انتشار آن به پهنای ایران عزیز
همه عظمت مازندران به تاریخ هجری آن نیست که در تاریخ باستانی هم با اسطوره های بزرگش درختی تناور و تمدنسازی شکل داد که ریشه در خاک دارد و شاخ و برگهایش به افلاک رسیده اند افلاکیانی که طنین گامهای شرافرازشان و نجواهای عارفانه و زاهدانه شان در ذهن و ضمیر دشتهای داغ و تفتیده خوزستان تا کوه های سرد کردستان و از شلمچه تا خانطومان تا همیشه تاریخ ثبت است. این سرزمین اهورایی عاشورایی و این قطعه جغرافیایی درخشان ایران، مازندران عزیز شایسته آنچه که باید باشد نیست

بهار شکوفا و تاریخ دلربا و میراث گرانبهای مازندران، سخاوت خداوند سبحان و عنایت پیشینیان کریمی است که به نسلهای اخیر ارزانی شده است و ما به عنوان مدیران امروز استان، بدون توجه به سلسله غفلتهای مدیریتی گذشته، باید اصل را انجام وظایفی بدانیم که اکنون به ما محول شده تا فردا ما نیز مخاطب تحلیل های تلخ جانشینان خود در تفسیر عملکرد امروزمان نباشیم.
فرصت شناسی، وظیفه شناسی، برنامه ریزی، هدف گذاری، جهت یابی، جهش آفرینی، جهادی عمل کردن، جنبش و تحرک کافی و بکارگیری پتانسیل های خاص مثل سرمایه های انسانی و اقلیمی و تاریخی، تجربه های گرانسنگ و ظرفیتهای داخلی و غیره، رئوس رویکردهای جدیدی است که برای جبران عقب ماندگی های پنهان و آشکار مازندران در مقایسه با توانایی و دارایی های خودش و نیز در محاسبه های انطباقی با سایر استانهای مشابه خود، مدنظر قرار گرفته و کاملا” امیدوارانه و البته به پشتوانه مشارکت آحاد شما مردم در دستور کار ما قابل ملاحظه اند.


اقتصاد مردم پایه و دانایی محور با چند محور روشن مانند اقتصاد دریامحور، اقتصاد جنگل محور و اقتصاد جلگه محور که شعبات اقتصاد مقاومتی و شامل کشاورزی، باغات، گل و‌گیاه، صیادی، گردشگری، صنعت، معادن، دام و طیور و دهها گرایش پرجاذبه اند، نقشه راه ما برای رساندن مازندران به قله هایی است که استحقاق آن را از گذشته های دور تاریخی تا اکنون و نیز آینده پیش رو داشته و خواهد داشت و امروز استاندار خدوم و پرتلاش و همه مدیران، در صدد خدمت شبانه روزی برای رسیدن به این مهم هستند.

معاونت سیاسی استانداری نیز با بی طرفی های فرعی و تمرکز بر اصول، با سیاستگذاری درهای باز به سوی دلسوزان ولایتمدار انقلاب اسلامی، وظایف ذاتی خود را که‌مکمل همین نگاه مدیریتی است، با هدف گذاری افزایش ضریب امنیت و پیش بسوی ایجاد امنیت پایدار و باثبات مدنظر قرار داده و اعتقاد راسخ دارد که پیوستار امنیتی اقتصاد، غیر قابل انکار بوده و زمانی می توان از شکوفایی اقتصاد و تعالی سطوح‌ معیشتی مردم سخن گفت که حلقه تأمین قانونی و میدانی امنیتِ سرمایه و سرمایه گذار، کامل و طیب خاطر حاصل شود.

اینجانب ضمن تبریک حلول قرن و سال و فصل نو، از خداوند تبارک و تعالی، بالندگی همه جانبه مازندران و مازندرانی ها را به عنوان اولین بنیانگذاران حکومت علوی در ایران آرزومندم.

روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار مازندران

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.